**if u can't give any goods to other, please don't give trouble neither**

WELCOME!!!

tengs follow. =)

Saturday, June 26, 2010

hell hols::

kalau dapat ku
genggam rumput-rumput di bumi
lama sudah aku tarik
aku racik-racik
campak ke langit
langit pulang balik
jatuh atas aku sendiri
*sigh*

kalau dapat aku
sepak-sepak pasiran di pantai
nescaya aku akan gulingan disitu
tidur sampai kulit hitaman

bosannya hidup
hanya tau bazirkan masa
harini berlalu, aku tunggu esok datang
esok dah datang, aku tongkat dagu ke awan
dah lusa pula.

argghhh! *capai buku*
wake up dear!!!!!!!!!!!!


banyak yang perlu dibuat, tapi aku masih lengahkan waktu itu..

11 comments:

  1. klu dapat ku jadi langit, lama sudah ku genggam rumput yg kau campakkan, biar aku sulam baru aku pulangkan utk kau simpan.

    =)

    ReplyDelete
  2. kalau kau dapat sulam rumput2 kecil itu
    aku tabik, dabik dada sama kamu.

    =)

    ReplyDelete
  3. sangat benci holiday kali ni.
    broke up relation.
    fights.
    wasted so much money.
    wasted so much time.
    semuanya yang takkan boleh redeem kembali.

    yup. sangat tak bersyukur.
    urrgh! benci holiday ni.

    tapi...masih boleh happy sebab ada family disisi. ^_^

    ReplyDelete
  4. gua baru cerita kat blog goblok gua..yang kita didunia melalui hari bowsan sedunia..

    ReplyDelete
  5. tweety suwitt: yup, bosan kan~ mungkin pnjang sgt hols wani kali ni..

    sabar eh, penah rasa suma tu.. gune vanish! hehe..ilangkan suma..

    ReplyDelete
  6. aiyak...skali lagi gua kene taip nama lu yg pnjg tu! malas2..

    pada lu: hahaha.. ade eh hari bowsan sdunia?? baru tau woo~ =0

    ReplyDelete
  7. aaarrrrhhhhhh......baring di rumput segar lihat langit biru.....~bila boleh aku tinggal kat sane

    ReplyDelete
  8. khazwani, pergilah kau bermain disitu~
    aku mau baringan di pepasir..

    ReplyDelete
  9. hebat sgt!!!!!!!!!! saya sgt suka okay!

    ReplyDelete
  10. jangan senyum, buat aku hilang kata!

    tapi nak senyum juga!! =))

    ReplyDelete