**if u can't give any goods to other, please don't give trouble neither**

WELCOME!!!

tengs follow. =)

Wednesday, June 23, 2010

awards:: weehuuu~




aiyark~~~ aku baru menapak beberapa tapak...tak sempat guleng2 lagi dah dapat award kah!!!
hahahaha... org dah bagi kene terima~kerna sesungguhnye org yg memberi lebih mulia dari yg menerima...so aku terima lah~ ewahhh!

tQ sebesor-besornye kat cik LaVeNdrA (kompius mana 1 capital letter!!) ngan cik PrincessKawaii kerne menganugerahkan patik yang baru bertatih ni award~ mika berdua memang best! hik3..

so yang merah ni dari princesskawaii kite.. dan yang bebola comel ni dari lavendra... =))

aku tak pasti kene jawab ke idak soklan2 tu~ tapi aku cuba jawab dgn ringkasnye ye!!!

Kenapa anda suke blogging?
sebab ni je yang ade

Adakah anda bahagia dengan kehidupan anda sekarang..?
alhamdulillah~ =))

Apakah impian anda 5 tahun akan datang?
dah jadi dentist yang bagus, dah berkeluarga insyaAllah, dapat memberi kebahagiaan pada keluarga, suami, babies, dan suma... *waaa...suke3*

Siapakah orang yang anda mahu sentiasa ada disisi anda..?
anda

Sila beri award ini kepada 5 orang yang anda suka..
suma yang bace~ *lebih pon takpa!!!*

Beri pendapat kamo tentang award ini..
shantek dan shomel!!! XD


**thanx korank!!!!**

2 comments:

  1. Thz jugak ye sbb sudi trima award yg tak seberapa tu :)

    ReplyDelete