**if u can't give any goods to other, please don't give trouble neither**

WELCOME!!!

tengs follow. =)

Saturday, September 4, 2010

konsolidasi::


wahai labah-labah dermawan
penuhkan sesawang di alis mataku ini
biar aku pejam erat sepenuhnya dengan gembira

wahai sang lebah
tolong ambil madumu itu
calitkan sedikit saja di mulutku
sedikit saja, gusar aku terlebih manis
agar aku bisa senyum kala lena

wahai kamu kucing
yang bijak mengurut-urut
tolong pijak dahiku dengan telapak comelmu
agar aku tidak pening dan berkerut kening
dalam tidurku. walau mimpi buruk berkunjung.



TERIMA KASIH SEMUA~~ =)

15 comments:

  1. nk jd lebah.. biar kamu tidur lena.. :)

    ReplyDelete
  2. afiq: aku cuba buat puisi ini comel, tapi manis pula jadinya ya??? haha..

    e-liex: yup, kekadang mimpi yang tidak enak membuat kening ku berkerut2..mungkin! aku lupa pasang kamera tika aku tidur.. =p

    amer: moga aku mimpi manis!

    tweety: calitkan sedikit je ya! nnt terlebih manis sudah~

    p/s: utk bibir yang merah semulajadi, boleh cuba amalkan sapu madu di bibir.. =)

    ReplyDelete
  3. aku masih mimpi~
    senyum.bangkit 5.07 pagi~

    manis~

    ReplyDelete
  4. suke2..akak...amik kos aper..?hehee..puitis sekali..adess..nk berguru nih ..
    ^_^

    ReplyDelete
  5. kos biase2 je dik~ hehe.. thanx ye!!! =)

    meh la berguru...tapi x tau cane nak ajar..haha

    ReplyDelete
  6. akubukan puitis ni sy rase mesti lahir-lahir je dah kene hafal buku-buku puitis kan.. mmg terbaik la.. tp kalu kucing 2 xurut tp cakar macam mane a..huhuhu

    ReplyDelete
  7. haha..xde maknenye en. adam... kalau die cakau, kite cakau balik! hua3~~

    ReplyDelete
  8. aku suka yang ini

    *senyum*

    ReplyDelete