**if u can't give any goods to other, please don't give trouble neither**

WELCOME!!!

tengs follow. =)

Sunday, July 18, 2010

tak ada nanti::

aku bangun, berdoa kerna masih dibangunkan..namun aku tersentak tika aku terkupkan muka meng'amin'kannya..terus aku coretkan ini:


apa agaknya jadi
andai aku mati
nadiku tak berdenyut lagi
jantungku terhenti
mataku tak bisa buka lagi
*senyum*
saja hitung hari
jangan ambil hati
walau hati kalian aku curi

apa yang akan jadi
mungkin
ada yang sorak gembira
ada yang sugul berduka
tapi mungkin ada yang tabur nista
masih..

aku tak ambil hati
tak kecil diri
biar apa yang kalian tumpahkan
bahkan itu yang aku tadahkan


mati itu pasti
cuma kekadang aku rasai
*senyum*


hanya aku yang pergi






6 comments:

  1. dunia akan kehilangan sorang lg gadis manis mcm kamu nii!!!


    keep making others smiling dear... =)

    ReplyDelete
  2. syukur masih punya nafas..
    utk perbaiki kesilapan..

    ReplyDelete
  3. sedappppppp..kalah saya..mintak maap eh..sy lalu..mau mntk tunjuk ajar berpuitis..keh2.

    ReplyDelete
  4. *senyum*
    kita masih punya masa.

    there u go~good poem!

    ReplyDelete
  5. tweety: kamu terlalu memuji..sy biasa aja..hee..

    alvin: syukur. masih. =))

    princesskawaii: tQ, tak puitis pun..hehe

    hiro: kamu dah pandai! tak perlu ajar kot~ =p

    mosyuki: *senyum balek* kita masih punya masa, tapi masa tak punya kita. tQ sgt! =)

    fatima a.: tQ dear.. =))

    ReplyDelete